joi, 16 iulie 2009

Zbor!


Vreau sa zbor.Ma bate gandul de cateva zile.Si stiu ca pot zbura.
Hei,cine nu nu ar putea sa zboare ?!
Putem zbura evident,e firesc!
As putea gasi multe modalitati de a zbura.As putea alege zborul cel inaintea mortii.Ar fii cel mai usor.Pentru ca ai muri fericit.Pentru ca ai muri cu consolarea de a zbura!A plutesti in aer,sa vezi tot pamantul,sa fii una cu vantul,sa simti adrenalina,emotiile,viteza,teama,dar sa nu te razgandesti,sa nu regreti nici o clipa ca zborul te-ar putea costa moartea!Altfel nu va mai fii placut.
Da,da,da!


Dar nu,mai am de asteptat pana sa zbor,dar va promit ca am sa zbor!


Daca am fii doua pasari ? Ha,cine a mai vazut pasari tinandu-se de mana . . .

Un comentariu:

  1. hmm...as muri fericita sa stiu ca am facut pe cineva fericit la randul meu:P..dar ar fi frumos sa zbor..:X

    RăspundețiȘtergere