vineri, 19 iunie 2009

!!!!

Este aproape de rasarit,stau in fata unei sticle si tastez neincetat,sterg incontinuu,iar ochii imi sunt inlacrimati,de durere sau de somn,asta numai stiu.Sorb din cand in cand o gura de Pepsi cu lamaie,efect de cafea.Pur si simplu,nu pot,nu vreau,dar nu pot dormi.Nu cu gandul ca vine o alta zi in care voi realiza ca speranta este un lucru rau,ca atunci cand esti mai optimist vine ce este mai rau.

Intreaga noapte am aruncat o privire asupra unor aspecte din viata.A mea,sau viata in general.Am incercat de fapt,caci nu imi pot aminti mare lucru.Nimic in afara de un timp pierdut in van,de ce nici eu nu stiu.Un timp in care am asteptat printre lacrimi,sperante,iluzii,zambete,intrebari si multe altele,sa vii.Sa vii.Sa vii.Sa vii.Teama de a nu arunca la gunoi un timp pierdut.Ha.Au existat si exista atatia 'daca'. 'Daca' care ar putea avea potentialul de a schimba orice realitate.Si 'de ce'.Ma intreb de ce noi oamenii putem invatat sa traim in durere,sa ne obisnuim si poate chiar sa ne placa cand putem foarte bine sa alegem sa evadam.Poate ca totusi viata este plictisitoare fara suferinta.Bucurii peste bucurii,nici numai ai ce sa ceri...posibil.Daca voi avea vreodata asta o sa imi dau seama.
Si totusi,ma intreb de ce inainte era de ajuns sa privesc muntii maiestuosi,marea infinita sau cerul instelat ca sa realizez ca sunt mica intr-o lume mare si ca toate problemele sunt atat de stupide si ca vor trece indiferent daca ma ocup sau nu de ele.Acum pot privi orice.Nici chitara sau aparatul de fotografiat nu ma poate face sa ma gandesc la altceva.
De ce oamenii sunt sortiti sa iubeasca,mai ales persoane de la care nu vor avea nimic in schimb.Si mai ales,de ce nu pot renunta la ei indiferent deobstacole.De ce lupta cad este imposibil,sau asteapta o minune.Si daca minunea pare a veni dispare cand iti este lumea mai draga.
De ce unii oameni isi fac griji doar pentru ei,pentru ceea ce trebuie sa faca,pentru ceea ce e corect in schimb ce altii se gandesc doar la cei apropiati si la ceea ce e bine.
Ar fi mai simplu sa nu fi avut suflete.Desi asta este probabil singura dovada clara a existentei lui Dumnezeu,prin cele trei facultati ale sufletului:ratiunea,vointa,sentimentul.Si daca ma gandesc bine,nu stiu daca conteaza vreuna sau daca exista oameni care le dobandesc pe toate trei,sau macar doua,sau totusi una . . .

Nici macar nu stiu despre ce naiba vorbesc aici.Nu stiu de ce naiba scriu cand in adancul meu sper sa nu o citeasca nimeni,sau cel putin sa nu incerce sa ma inteleaga.

Un comentariu: