vineri, 12 iunie 2009

Finalul generalei

Azi am participat la ultimul sfarsit de an ca eleva in scoala generala.Nu am dramatizat ca altii,nic indiferenta nu am fost.Nu chiar.Am decis ca trebuie sa merg in viitor pentru lucruri noi,si pentru a merge in viitor nu ma pot agata de trecut.
Am ramas ultima udpa inmanarea diplomelor si am coborat incet scarile...pentru ultima oara ca eleva acelei scoli.Chitara imi atarna de umar.Fusese ultima oara cand am cantat pentru colegi si diriginta.La parter langa cabinetul de muzica era agatata pe un panou o poza cu mine si cateva prietene.Poza fusese coperta la o revista facuta de noi pe clasa a 7a.Nu am putut sa nu zambesc tamp chiar daca era in fata unui perete fara viata.Imi doresc ca fotografia sa ramana un timp acolo pt ca scoala sa isi aminteasca de noi.Am pasit usor spre usa.Era ciudat,cu cateva ore in urma nu imi pasa,imi doream sa plec...si acum imi era greu,intr-un fel.Poate m-a marcat indiferenta unora si privirea inlacrimata a dirigintei,dar asta nu ne aducea timpul inapoi.Am iesit,si am inchis usor usa.De data aceasta cu clanta,nu doar am trantit-o cu indiferenta.Am mai privit odata toate afisele de pe geamul scolii,inclusiv notele noastre de la examene.Ah.M-am mai oprit odata in fata portii sa privesc inapoi.Odata ce avea sa pasesc din-colo de gard numai aveam sa fiu eleva acelei scoli.nu aveam sa mai strabat aceiasi strada inghetata iarna si prafuita vara,acelasi drum scurt si atat de familiar.Dar trebuia sa fiu bine din moment ce purtam chitara in spate...si odata cu ea am iesit pur si simplu din 8 ani de amintiri!

Un comentariu: